Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-164.pdf | 2958 Kb | |
Qüestionari-164.pdf | 279 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-01-2000
Resum
El català continua sent majoritari, especialment en les categories de l'adequació oral dels dependents, en la retolació i en els cartells. El català ha millorat lleugerament en retolació i ha empitjorat en l'adequació oral, en comunicació i en etiquetatge. La situació geogràfica dels establiments sembla influir en la major o menor presència del català. La presència del català és superior als supermercats que en els hipermercats. El català predomina en els elements de comunicació específics però no en els corporatius
Motivació
Conèixer els usos lingüístics dels elements de comunicació de les cadenes d'hipermercats i supermercats. Esbrinar la variabilitat d'aquests usos en relació amb el tipus d'establiment i amb la seva ubicació geogràfica. Comparar l'evolució dels usos lingüístics en els hipermercats i supermercats entre els anys 1998 i 2000.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: Dossier de 31 pàgines
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS ECO Consulting
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)