Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats i taules estadístiques-157.pdf | 9442 Kb | |
Fitxa Tècnica-157.pdf | 28 Kb | |
Qüestionari-157.pdf | 192 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-08-2000
Resum
Mesurar el grau de satisfacció dels usuaris atesos als Serveis d'Urgències dels Hospitals de l'ICS entre els mesos de setembre de 1999 a agost de 2000. Analitzar l'evolució en aquest any i els successius, de la qualitat percebuda pels clients en les dimensions més significatives. Destacar les oportunitats de millora i consolidar la utilització d'aquest instrument com a eina per a la fixació d'objectius, tant a nivell de cada divisió com de la globalitat
Motivació
Mesurar el grau de satisfacció dels usuaris atesos als Serveis d'Urgències dels Hospitals de l'ICS entre els mesos de setembre de 1999 a agost de 2000. Analitzar l'evolució en aquest any i els successius, de la qualitat percebuda pels clients en les dimensions més significatives. Destacar les oportunitats de millora i consolidar la utilització d'aquest instrument com a eina per a la fixació d'objectius, tant a nivell de cada divisió com de la globalitat
Classificadors
Descriptor
Grup social
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Instituto Opina SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)