Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-156.pdf | 12687 Kb | |
Fitxa Tècnica-156.pdf | 48 Kb | |
Qüestionari-156.pdf | 249 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-06-2000
Resum
Mesura del grau de satisfacció dels usuaris atesos als CAP durant el primer semestre de l'any 2000, anàlisi de l'evolució en aquest any i els successius de la qualitat percebuda pels clients en les dimensions més significatives. Detecció de les oportunitats de millora i consolidació de la utilització d'aquest instrument com a eina per a la fixació d'objectius, tant a nivell de cada àmbit com de la globalitat
Motivació
Mesurar el grau de satisfacció dels usuaris atesos als CAP durant el primer semestre de l'any 2000. Analitzar l'evolució en aquest any i els successius, de la qualitat percebuda pels clients en les dimensions més significatives. Detectar les oportunitats de millora i consolidar la utilització d'aquest instrument com a eina per a la fixació d'objectius, tant a nivell de cada àmbit com de la globalitat
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Instituto Opina SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)