Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Els serveis de postvenda i els consumidors. PULSÍMETRE. Novembre - desembre 2000 - REO 148

Document Format Grandària
Informe de resultats-148.pdf PDF 1238 Kb
Fitxa Tècnica-148.pdf PDF 58 Kb
Qüestionari-148.pdf PDF 79 Kb

Organisme promotor

  • Departament d'Indústria, Comerç i Turisme - Institut Català del Consum

Organisme executor

  • Departament d'Indústria, Comerç i Turisme - Institut Català del Consum

Data alta al Registre
01-11-2000

Resum
Els consumidors/es coneixen l'existència dels drets que els assisteixen després de comprar o reparar un producte,però ignoren tant la magnitud de cobertura de les garanties com el període que abasten. La valoració de l'actuació dels prestadors dels serveis és positiva, perquè són una franca minoria els casos en què no han atès la responsabilitat a que els obliga la garantia.

Motivació
Obtenir una imatge de la percepció que els consumidors/es tenen dels serveis oferts amb posterioritat a la venda d'un producte o servei, en sentit ampli.

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat

Finalitat

  • altres rellevants per l'acció de govern

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: Dossier de 20 pàgines

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74