Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-148.pdf | 1238 Kb | |
Fitxa Tècnica-148.pdf | 58 Kb | |
Qüestionari-148.pdf | 79 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-11-2000
Resum
Els consumidors/es coneixen l'existència dels drets que els assisteixen després de comprar o reparar un producte,però ignoren tant la magnitud de cobertura de les garanties com el període que abasten. La valoració de l'actuació dels prestadors dels serveis és positiva, perquè són una franca minoria els casos en què no han atès la responsabilitat a que els obliga la garantia.
Motivació
Obtenir una imatge de la percepció que els consumidors/es tenen dels serveis oferts amb posterioritat a la venda d'un producte o servei, en sentit ampli.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: Dossier de 20 pàgines
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)