Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-470.pdf | 324 Kb | |
Fitxa tècnica -470.pdf | 23 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
11-12-2008
Resum
Post-test sobre la campanya de prevenció d'accidents de trànsit de l'estiu de 2008 centrada en les distraccions al volant.
Objectius
Analitzar i valorar l'espot publicitari de la campanya "Quan condueixis, mira la carretera" per conèixer quin ha estat el grau de notorietat de la campanya, la seva efectivitat respecte els objectius establerts prèviament, així com obtenir aprenentatges de cara al disseny i planificació de futures campanyes.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)