Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-459.pdf | 1181 Kb | |
Fitxa tècnica -459.pdf | 31 Kb | |
Qüestionari_català-459.pdf | 62 Kb | |
Qüestionari_castellà-459.pdf | 63 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
24-10-2008
Resum
Valoració de la satisfacció dels clients (importància i satisfacció) respecte a diferents aspectes de La Molina.
Objectius
- Conèixer la qualitat percebuda pel client dels serveis oferts a l'estació d'esquí de La Molina la temporada 2007-2008.
- Obtenir dades que permetin conèixer els hàbits del visitant a l'estació.
- Comparar amb les dades de la temporada 2003-2004
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS Loyalty
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)