Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Índex de satisfacció del client 2007-2008, La Molina. 2008 - REO 459

Document Format Grandària
Informe de resultats-459.pdf PDF 1181 Kb
Fitxa tècnica -459.pdf PDF 31 Kb
Qüestionari_català-459.pdf PDF 62 Kb
Qüestionari_castellà-459.pdf PDF 63 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Organisme executor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Data alta al Registre
24-10-2008

Resum
Valoració de la satisfacció dels clients (importància i satisfacció) respecte a diferents aspectes de La Molina.

Objectius
- Conèixer la qualitat percebuda pel client dels serveis oferts a l'estació d'esquí de La Molina la temporada 2007-2008. - Obtenir dades que permetin conèixer els hàbits del visitant a l'estació. - Comparar amb les dades de la temporada 2003-2004

Classificadors

Descriptor

  • esport
  • LLEURE

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS Loyalty

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74