Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-144.pdf | 11889 Kb | |
Qüestionari-144.pdf | 329 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-12-1999
Resum
El català és la llengua d'expressió habitual de la majoria dels entrevistats. El català és la llengua utilitzada majoritàriament pels ciutadans quan actuen com a clients en el món del comerç. També és la llengua d'ús majoritari dels clients en el món dels serveis. Un 43,4% valora com a correcta la presència actual del català en el món de la publicitat i fins a un 94,6% manifesta que cal saber català i castellà per a qualsevol lloc que impliqui atenció al públic. Insuficiència del català en determinants sectors econòmics.
Motivació
Obtenir informacions referides a la llengua i l'activitat mercantil a Catalunya des de la doble perspectiva dels "clients, usuaris o receptors de serveis" i dels agents econòmics que atenen el públic directament o indirecta, personalment o per telèfon. L'estudi es fonamenta en un conjunt d'hipòtesis que posen en relació la llengua habitual dels entrevistats i la seva edat amb els usos lingüístics, les expectatives de futur i els valors o opinions relacionats.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: Volum
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser GABISE SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)