Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Post-test campanya publicitària motoristes. 2008 - REO 449

Document Format Grandària
Informe de resultats-449.pdf PDF 1624 Kb
Fitxa tècnica -449.pdf PDF 23 Kb

Organisme promotor

  • Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació (IRP) - Servei Català del Trànsit (SCT)

Organisme executor

  • Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació (IRP) - Servei Català del Trànsit (SCT)

Data alta al Registre
28-07-2008

Resum
Impacte i valoració de la campanya dirigida als motoristes per avaluar la repercussió que ha tingut i la seva contribució a l'assoliment dels objectius de comunicació.

Objectius
Analitzar i valorar l'espot publicitari de la campanya "Una gran moto requereix exigeix una gran experiència" per conèixer quin ha estat el grau de notorietat de la campanya, la seva efectivitat respecte els objectius establerts prèviament, així com obtenir aprenentatges de cara al disseny i planificació de futures campanyes.

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • vehicles

Finalitat

  • avaluació de polítiques

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut DYM SA

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74