Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Estudi de satisfacció de les persones consumidores que han fet consultes a l'Agència Catalana del Consum. 2008 - REO 448

Document Format Grandària
Informe de resultats-448.pdf PDF 2053 Kb
Fitxa Tècnica -448.pdf PDF 29 Kb
Qüestionari -448.pdf PDF 36 Kb
Qüestionari-448.doc DOC 70 Kb

Organisme promotor

  • Departament d'Economia i Finances (DEF) (ECF) - Agència Catalana del Consum

Organisme executor

  • Departament d'Economia i Finances (DEF) (ECF) - Agència Catalana del Consum

Data alta al Registre
28-07-2008

Resum
Nivell de satisfacció dels usuaris que han realitzat alguna reclamació, consulta, queixa, etc. davant l'Agència Catalana de Consum que no hagi estat gestionada per la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.

Objectius
- Conéixer el nivell de satisfacció dels usuaris que han realitzat alguna reclamació, consulta, queixa, denúncia, etc. davant l'Agència Catalana de Consum de Catalunya i que no hagi estat gestionada per la Junta Arbitral de Consum de Catalunya. - Disposar d'un informe comparatiu amb estudis de satisfacció realitzats per l'ACC amb indicadors similars.

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut Cerdà

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74