Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-448.pdf | 2053 Kb | |
Fitxa Tècnica -448.pdf | 29 Kb | |
Qüestionari -448.pdf | 36 Kb | |
Qüestionari-448.doc | DOC | 70 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
28-07-2008
Resum
Nivell de satisfacció dels usuaris que han realitzat alguna reclamació, consulta, queixa, etc. davant l'Agència Catalana de Consum que no hagi estat gestionada per la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
Objectius
- Conéixer el nivell de satisfacció dels usuaris que han realitzat alguna reclamació, consulta, queixa, denúncia, etc. davant l'Agència Catalana de Consum de Catalunya i que no hagi estat gestionada per la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
- Disposar d'un informe comparatiu amb estudis de satisfacció realitzats per l'ACC amb indicadors similars.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut Cerdà
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)