Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-436.pdf | 738 Kb | |
Fitxa Tècnica -436.pdf | 27 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
07-07-2008
Resum
Impacte i valoració de l'espot publicitari de la campanya "Clac i rum" per tal de conèixer el seu grau de notorietat, la seva efectivitat i contribuir al disseny i planificació de futures campanyes.
Objectius
Analitzar i valorar la campanya "Clac i rum" per conèixer quin ha estat el grau de notorietat de la campanya, la seva efectivitat respecte els objectius establerts prèviament, així com obtenir aprenentatges de cara al disseny i planificació de futures campanyes.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut DEP Consultoria estratègica
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)