Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Post-test de la campanya de prevenció d'accidents de trànsit d'estiu del 2006 "Alcohol i drogues". 2007 - REO 432

Document Format Grandària
Informe de resultats_Presentació-432.pdf PDF 626 Kb
Fitxa tècnica -432.pdf PDF 26 Kb

Organisme promotor

  • Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació (IRP) - Servei Català del Trànsit (SCT)

Organisme executor

  • Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació (IRP) - Servei Català del Trànsit (SCT)

Data alta al Registre
07-07-2008

Resum
Impacte i valoració de l'espot publicitari de la campanya "Alcohol i drogues, el pitjor viatge" per tal de conèixer el seu grau de notorietat, la seva efectivitat i contribuir al disseny i planificació de futures campanyes.

Objectius
Analitzar i valorar l'espot publicitari de la campanya "Alcohol i drogues, el pitjor viatge" per conèixer quin ha estat el grau de notorietat de la campanya, la seva efectivitat respecte els objectius establerts prèviament, així com obtenir aprenentatges de cara al disseny i planificació de futures campanyes.

Classificadors

Descriptor

  • publicitat
  • SEGURETAT PÚBLICA (inclou seguretat ciutadana, seguretat viària, emergències, ...)

Finalitat

  • avaluació de polítiques

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Investiga

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74