Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe-122.pdf | 4901 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-07-1999
Resum
1.- A Girona, Granollers, Lleida i Tarragona hi ha majoria d'ús del català en la llengua del missatge principal..2.- A Badalona i Sabadell la llengua majoritària no està definida; depèn del suport i la localització del missatge principal..3.- En el missatge principal hiha un ús majoritari del català a les zones centrals de totes sis ciutats i un ús del castellà a les zones perifèriques, que a Badalona i Sabadell és quasi bé hegemònic.
Motivació
Determinar la proporció d'ús de les diferents llengües en el context dels anuncis comercials de la publicitat exterior a les ciutats objecte de l'estudi per ampliar el que es va fer a Barcelona l'any 1997..No existeix, ni mai existirà, per la fugacitat del missatge i la necessitat continua d'actualitat, informació poblacional sobre la publicitat exterior. D'acod amb els tècnics de l'ISC es va optar per una mostra estratègica de zones més comercials.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum de 48 pàgines més les Taules de Resultats
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Universitat de Barcelona (UB)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)