Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

La llengua de la publicitat exterior a Barcelona l'any 1999. Juliol 1999 - REO 121

Document Format Grandària
Informe de resultats i taules estadístiques-121.pdf PDF 17736 Kb
Qüestionari-121.pdf PDF 56 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Cultura (CLT) - Direcció General de l'Esport

Organisme executor

  • Departament de Cultura (CLT) - Direcció General de l'Esport

Data alta al Registre
01-07-1999

Resum
1.- Globalment el català augmenta la seva presència als anuncis amb suports de pagament ponderats en funció de la superfície ocupada..2.- La publicitat exterior al carrer és fluida i mudable..3.- No hi ha pràcticament publicitat bilingüe..4.- La major part dels anuncis expresen el nom dels anunciants o marca en català. aquesta proporció ha baixat, degut a que augmenta la proporció de marques sense contingut lingüístic.

Motivació
Determinar la proporció d'ús de les diferents llengües en el context dels anuncis comercials de la publicitat exterior a la ciutat de Barcelona i determinar el sentit de l'evolució en relació al mateix estudi que es va fer l'any 1997.

Classificadors

Descriptor

  • comerços (establiments)
  • LLENGUA

Finalitat

  • seguiment de polítiques

Àmbit geogràfic

  • Barcelona

Publicació

  • Descripció física: 1 volum de 40 pàgines més les Taules de Resultats

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS ECO Consulting

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74