Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats i taules estadístiques-121.pdf | 17736 Kb | |
Qüestionari-121.pdf | 56 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-07-1999
Resum
1.- Globalment el català augmenta la seva presència als anuncis amb suports de pagament ponderats en funció de la superfície ocupada..2.- La publicitat exterior al carrer és fluida i mudable..3.- No hi ha pràcticament publicitat bilingüe..4.- La major part dels anuncis expresen el nom dels anunciants o marca en català. aquesta proporció ha baixat, degut a que augmenta la proporció de marques sense contingut lingüístic.
Motivació
Determinar la proporció d'ús de les diferents llengües en el context dels anuncis comercials de la publicitat exterior a la ciutat de Barcelona i determinar el sentit de l'evolució en relació al mateix estudi que es va fer l'any 1997.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum de 40 pàgines més les Taules de Resultats
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS ECO Consulting
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)