Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Les interrupcions publicitàries a les pel·licules. Adequació de l'article 13 de la Llei 25/1994. Novembre 1999 - REO 117

Document Format Grandària
Informe de resultats-117.pdf PDF 2499 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Data alta al Registre
01-11-1999

Resum
Adequació de l'article 13 de la llei 25/1994 sobre les interrupcions publicitàries a les pel·lícules.

Motivació
Estudiar el compliment de l'article 12 de la L22/1999, que modifica la L25/1994 de transposició de la directiva europea de tv sense fronteres per part de cadenes televisives que es reben a Catalunya. Aquest article regula els talls publicitaris permesos durant les emissions televisives segons la seva tipologia

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • MITJANS DE COMUNICACIÓ

Finalitat

  • seguiment de polítiques

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 volum de 60 pàgines que inclou 4 annexos

Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 8/99

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74