Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-417.pdf | 2028 Kb | |
Fitxa Tècnica -417.pdf | 32 Kb | |
Qüestionari-castellà_417.pdf | 70 Kb | |
Qüestionari-català-417.pdf | 70 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
21-04-2008
Resum
Valoració de la satisfacció dels clients (importància i satisfacció) respecte a diferents aspectes dels serveis de Vall de Núria: cremallera, allotjament i restauració, botiga, activitats i entorn.
Objectius
- Indicador de qualitat del servei.
- Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei i la seva evolució respecte a l'estudi realitzat l'any 2005.
- Conèixer els punts on s'ha de fer actuació i els aspectes a millorar.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS Eco Consulting
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)