Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Índex de Satisfacció del Client (ISC) Vall de Núria. 2007 - REO 417

Document Format Grandària
Informe de resultats-417.pdf PDF 2028 Kb
Fitxa Tècnica -417.pdf PDF 32 Kb
Qüestionari-castellà_417.pdf PDF 70 Kb
Qüestionari-català-417.pdf PDF 70 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Organisme executor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Data alta al Registre
21-04-2008

Resum
Valoració de la satisfacció dels clients (importància i satisfacció) respecte a diferents aspectes dels serveis de Vall de Núria: cremallera, allotjament i restauració, botiga, activitats i entorn.

Objectius
- Indicador de qualitat del servei. - Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei i la seva evolució respecte a l'estudi realitzat l'any 2005. - Conèixer els punts on s'ha de fer actuació i els aspectes a millorar.

Classificadors

Descriptor

  • LLEURE
  • transports

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Ripollès

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS Eco Consulting

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74