Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Els clubs infantils a la televisió. Anàlisi dels continguts i de la publicitat. Setembre 1999 - REO 115

Document Format Grandària
Informe de resultats-115.pdf PDF 2524 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Data alta al Registre
01-09-1999

Resum
Hi ha notables diferències entre els diversos clubs infantils (afiliació, serveis, aspectes formals, el nombre i caràcter de les interrupcions publicitàries i de contingut)

Motivació
Continuar la línia d'investigació i la metodologia d'estudi assajada en l'estudi "Els valors a la programació infantil" (RPEEO 29) i configurar un document que ha de donar peu a la reflexió del nou grup de treball sobre infants i joves que inicia ara la seva tasca.

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • MITJANS DE COMUNICACIÓ

Cicle vital

  • infants (nens, nenes)

Finalitat

  • altres rellevants per l'acció de govern

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 llibre de 46 pàgines

Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 6/99

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74