Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-113.pdf | 3890 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-06-1999
Resum
La imatge de la dona a la publicitat no és unitària sinó que està en funció de la variable concreta que s'examini. Hi ha tracte diferencial, diferències en la imatge oferta d'homes i dones en la gran majoria de variables examinades.
Motivació
Concients dels efectes de la publicitat sobre els espectadors, i de la importància de la presència de models equiparables i no discriminatoris, l'estudi pretén conèixer la imatge que la publicitat televisiva ofereix de la dona, tan per si sola com per contraposició a la imatge maculina.
Classificadors
Descriptor
Gènere
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 llibre de 81 pàgines
Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 4/99
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)