Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

La representació de la dona a la publicitat. Juny 1999 - REO 113

Document Format Grandària
Informe de resultats-113.pdf PDF 3890 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Data alta al Registre
01-06-1999

Resum
La imatge de la dona a la publicitat no és unitària sinó que està en funció de la variable concreta que s'examini. Hi ha tracte diferencial, diferències en la imatge oferta d'homes i dones en la gran majoria de variables examinades.

Motivació
Concients dels efectes de la publicitat sobre els espectadors, i de la importància de la presència de models equiparables i no discriminatoris, l'estudi pretén conèixer la imatge que la publicitat televisiva ofereix de la dona, tan per si sola com per contraposició a la imatge maculina.

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • MITJANS DE COMUNICACIÓ

Gènere

  • dona

Finalitat

  • altres rellevants per l'acció de govern

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 llibre de 81 pàgines

Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 4/99

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74