Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Saturació publicitària a les cadenes de televisió. Abril 1999 - REO 111

Document Format Grandària
Informe de resultats-111.pdf PDF 954 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Data alta al Registre
01-04-1999

Resum
Llevat de Canal+, cap de les emissores dediquen més del 90% del seu temps a la programació. En el decurs dels 13 dies analitzats s'han detectat un total de 50 incompliments. Les cadenes privades són les més infractores. La distribució temporal dels incompliments no sembla seguir una pauta segons els dies de la setmana, però si que es relacionen clarament amb la quantitat d'audiència, centrant-se en l'hora central del prime-time (22 a 23 hores)

Motivació
Esbrinar el grau de compliment de les 7 cadenes hertzianes generalistes pel que fa als articles de la Llei 25/94 de transposició de la directriu de TV sense fronteres que regula la quantitat de publicitat i d'autopromocions admeses

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • MITJANS DE COMUNICACIÓ

Finalitat

  • avaluació de polítiques

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 dossier de 18 pàgines

Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 2/99

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74