Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-110.pdf | 4735 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-03-1999
Resum
Respecte l'estudi de l'any anterior ha augmentat en un 12,7% el número de programes publicitaris. Es confirma la tendència observada a l'anterior estudi d'increment de la participació d'emissores públiques en el conjunt de la publicitat. Un 22,5% del total de la publicitat és de joguines. Només el 6% dels anuncis són en llengua catalana. Alt grau de concentració en pocs anunciants. La forma principal de violència no és la veu agressiva sinó la representació d'actes de violència.
Motivació
Estudi de la publicitat de joguines per a infants i adolescents emesa per les set cadenes d'àmbit nacional i estatal durant els vuit dies de la campanya de Nadal. Es fa especial interès en l'assignació de rols, la presència d'elements d'agressivitat i el respecte a la legalitat en matèria publicitària pel que fa a la separació enre programació i publicitat.
Classificadors
Descriptor
Cicle vital
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum de 109 pàgines
Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 1/99
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)