Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Enquesta sobre els serveis telefònics i els consumidors. PULSÍMETRE. Setembre 1998 - REO 105

Document Format Grandària
Informe de resultats-105.pdf PDF 1614 Kb
Fitxa Tècnica-105.pdf PDF 52 Kb
Qüestionari-105.pdf PDF 82 Kb

Organisme promotor

  • Departament d'Indústria, Comerç i Turisme - Institut Català del Consum

Organisme executor

  • Departament d'Indústria, Comerç i Turisme - Institut Català del Consum

Data alta al Registre
01-09-1998

Resum
L'opinió pública valora l'import de la facturació mínima com a desorbitades. Les queixes són molt més comunes per raons administratives que per raons tècniques. Gairebé tothom creu positiva la competència de serveis de telefonia

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • telecomunicacions

Finalitat

  • altres rellevants per l'acció de govern

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 dossier de 32 pàgines

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74