Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques_horitzontals-407.pdf | 240 Kb | |
Taules estadístiques_verticals-407.pdf | 243 Kb | |
Taules estadístiques_absoluts-407.pdf | 229 Kb | |
Fitxa tècnica -407.pdf | 27 Kb | |
Qüestionari -407.pdf | 29 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
29-01-2008
Resum
Avaluar el grau de satisfacció dels ciutadans que han trucat al telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a treballs anteriors. A la vegada s'investiga el nivell d'utilització d'internet i coneixement del portal gencat entre aquests usuaris.
Objectius
El fet de que la prestació del servei telefònic del 012 estigui certificada segons la ISO 9001:2000 comporta la necessitat d'avaluar la prestació del servei telefònic per tal d'iniciar accions correctores, cas que es detectin serveis no conformes i a la vegada plantejar accions de millora contínua envers els resultats obtinguts.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)