Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Els usuaris del 012: satisfacció amb el servei. 2007 - REO 407

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Data alta al Registre
29-01-2008

Resum
Avaluar el grau de satisfacció dels ciutadans que han trucat al telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a treballs anteriors. A la vegada s'investiga el nivell d'utilització d'internet i coneixement del portal gencat entre aquests usuaris.

Objectius
El fet de que la prestació del servei telefònic del 012 estigui certificada segons la ISO 9001:2000 comporta la necessitat d'avaluar la prestació del servei telefònic per tal d'iniciar accions correctores, cas que es detectin serveis no conformes i a la vegada plantejar accions de millora contínua envers els resultats obtinguts.

Classificadors

Descriptor

  • SECTOR PÚBLIC

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Periodicitat

  • anual

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74