Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_CAP Gaudí -983.pdf | 484 Kb | |
Informe de resultats_CAP Sagrada Família -983.pdf | 475 Kb | |
Fitxa tècnica -983.pdf | 240 Kb | |
Qüestionari -983.pdf | 330 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
02-11-2020
Resum
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores.
Objectius
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)