Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-381.pdf | 1452 Kb | |
Fitxa Tècnica -381.pdf | 19 Kb | |
Qüestionari -381.pdf | 751 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
14-05-2007
Resum
Anàlisi de l'índex de satisfacció del client (en relació amb la qualitat del servei). Determina els nivells d'importància dels aspectes del viatge, les millores que se suggereixen espontàniament i els nivells de satifacció de l'usuari. Aquesta és la 23a. vegada que es mesura l'ISC de la línea Barcelona-Vallès i la 21a. de la línia Llobregat-Anoia.
Objectius
- Indicador de qualitat del servei.
- Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei.
- Punts d'actuació.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Opinòmetre SL
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)