Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_HDM 833.pdf | 451 Kb | |
Informe de resultats_HTRANS 833.pdf | 472 Kb | |
Fitxa_tècnica_def 833.pdf | 86 Kb | |
Qüestionari_def 833.pdf | 75 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
03-11-2016
Resum
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.
Motivació
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.
Objectius
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant l'enquesta d'opinió. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant l'enquesta d'opinió. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)