Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Estudi d'avaluació del grau de satisfacció dels usuaris del telèfon 012 amb el servei rebut per a l'any 2010 - REO 645

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana i Difusió

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana i Difusió

Data alta al Registre
14-04-2011

Resum
Grau de satisfacció de la ciutadania que truca al telèfon 012 i anàlisi de l'evolució dels resultats. A la vegada s'investiga el nivell d'utilització d'internet i coneixement del portal Gencat entre aquests usuaris.

Objectius
Obtenir els indicadors qualitatius referents al grau de satisfacció de la ciutadania que truca al telèfon 012 i analitzar l'evolució dels resultats, en relació a consultes anteriors, per tal de controlar la prestació del servei i identificar possibles accions de millora. A la vegada s'investiga el nivell d’utilització d’Internet i coneixement del portal gencat entre aquests usuaris

Classificadors

Descriptor

  • SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ (inclou noves tecnologies)

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Periodicitat

  • anual

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74