Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques_absoluts -645.pdf | 3903 Kb | |
Taules estadístiques_horitzontals -645.pdf | 3924 Kb | |
Taules estadístiques_verticals -645.pdf | 3926 Kb | |
Informe de resultats -645.pdf | 3604 Kb | |
Fitxa tècnica -645.pdf | 128 Kb | |
Qüestionari _def -645.pdf | 248 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
14-04-2011
Resum
Grau de satisfacció de la ciutadania que truca al telèfon 012 i anàlisi de l'evolució dels resultats. A la vegada s'investiga el nivell d'utilització d'internet i coneixement del portal Gencat entre aquests usuaris.
Objectius
Obtenir els indicadors qualitatius referents al grau de satisfacció de la ciutadania que truca al telèfon 012 i analitzar l'evolució dels resultats, en relació a consultes anteriors, per tal de controlar la prestació del servei i identificar possibles accions de millora. A la vegada s'investiga el nivell d’utilització d’Internet i coneixement del portal gencat entre aquests usuaris
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)