Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-294.pdf | 454 Kb | |
Fitxa Tècnica-294.pdf | 18 Kb | |
Qüestionari i taules estadístiques-294.pdf | 539 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
07-07-2005
Resum
Conèixer les actituds i les opinions de la ciutadania sobre confiança, qualitats, prestigi, imatge, etc. dels empleats públics.
Motivació
En el marc del procés participatiu per a l'elaboració del Llibre blanc de la funció pública catalana, conèixer les opinions i actituds de la ciutadania sobre la funció pública catalana
Objectius
- Confiança que generen diferents col¿lectius de treballadors públics
- Qualitats dels empleats públics en el seu treball
- Prestigi social associat a l'exercici de la funció pública
- Funcionament de les oficines d'atenció al ciutadà
- Experiència personal en una oficina d'atenció al ciutadà
- Experiència personal en la realització de tràmits administratius a través d¿Internet
- Imatge dels empleats públics en comparació amb els del sector privat
- Preferències sobre factors que configuren el model de funció pública de Catalunya
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 27 p., qüest de 7 p., distribucions i creuaments sense paginar
Observacions
Mostra: 1000 (dissenyades i realitzades)
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Han de ser Universitat Autònoma de Barcelon a(UAB), Central de Campo SL i Institut DYM SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)