Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Centre d'atenció al client. Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Desembre 2000 - REO 263

Document Format Grandària
Informe de resultats i taules estadístiques-263.pdf PDF 4457 Kb
Fitxa Tècnica-263.pdf PDF 136 Kb
Qüestionari-263.pdf PDF 88 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Organisme executor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Data alta al Registre
01-12-2000

Resum
Disposar d'informació referida a l'acceptació del servei dels centres d'atenció al client

Motivació
- Conèixer el grau d'acceptació dels usuaris del servei. - Conèixer el grau de satisfacció dels indicadors de qualitat més valorats. - Definir el perfil dels usuaris del servei.

Classificadors

Descriptor

  • INFRASTRUCTURES
  • transports

Grup social

  • usuaris

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Àrea metropolitana (36 municipis)

Publicació

  • Descripció física: 1 volum: antecedents i objectius sense paginar, gràfiques i conclusions sense paginar,.

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Eme-V Consulting

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74