Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats i taules estadístiques-263.pdf | 4457 Kb | |
Fitxa Tècnica-263.pdf | 136 Kb | |
Qüestionari-263.pdf | 88 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-12-2000
Resum
Disposar d'informació referida a l'acceptació del servei dels centres d'atenció al client
Motivació
- Conèixer el grau d'acceptació dels usuaris del servei.
- Conèixer el grau de satisfacció dels indicadors de qualitat més valorats.
- Definir el perfil dels usuaris del servei.
Classificadors
Descriptor
Grup social
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum: antecedents i objectius sense paginar, gràfiques i conclusions sense paginar,.
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Eme-V Consulting
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)