Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques -571.pdf | 158 Kb | |
Fitxa tècnica -571.pdf | 143 Kb | |
Qüestionari -571.pdf | 65 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
06-05-2010
Resum
Satisfacció dels clients del servei de menjador gestionats pel Consorci Sanitari Integral (CSI).
Objectius
- Estimar el grau de satisfacció dels residents de les residències del CSI en les diferents àrees assistencials i en les seves diferents dimensions.
- Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant enquestes d'opinió en les àrees esmentades.
- Identificar accions de millores derivades de l'opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)