Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-22.pdf | 1692 Kb | |
Fitxa Tècnica-22.pdf | 66 Kb | |
Qüestionari-22.pdf | 98 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-09-1998
Resum
Enquesta telefònica realitzada als ciutadans per conèixer el seu grau d'ús i satisfacció referent als serveis de telefonia
Motivació
Estudi per conèixer aspectes referents al grau de satisfacció amb el servei d'atenció al client dels diferents serveis de telefonia
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 vol. (32 pàgs.)
Observacions
Pulsímetre. Hi ha preguntes de les quals s'ha agafat mostres d'opinió de Barcelona, Madrid, Ciudad Real, Màlaga, A Coruña, València i altres poblacions.
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)