Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-108.pdf | 1323 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-05-1998
Resum
Les relacions humanes és l'àmbit on usuaris (32,4%) i familiars (68,6%) citen més aspectes positius. El segon àmbit destacat positivament per usuaris (27,1%) i familiars (42,2%) és el de les instal·lacions. 7,5% i 10,5% respectivament n'assenyalen aspectes negatius. Un 25% dels ususaris i un 33% dels familiars destaquen aspectes positius dels serveis per un 15,5% i un 20,5% respectivament que citen aspectes negatius en aquest àmbit. 15% d'usuaris i familiars citen la comfortabilitat.
Motivació
Contribuir a millorar la qualitat de l'assistència en els centres de dia i residències per a les persones grans a Catalunya a partir de l'avaluació de la satisfacció que els usuaris tenen d'aquests centres
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: Dossier de 27 pàgines
Observacions
P001E-3.246/2000
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)