Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Índex de la satisfacció del client (ISC) dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). 2005 - REO 381

Document Format Grandària
Informe de resultats-381.pdf PDF 1452 Kb
Fitxa Tècnica -381.pdf PDF 19 Kb
Qüestionari -381.pdf PDF 751 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Organisme executor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Data alta al Registre
14-05-2007

Resum
Anàlisi de l'índex de satisfacció del client (en relació amb la qualitat del servei). Determina els nivells d'importància dels aspectes del viatge, les millores que se suggereixen espontàniament i els nivells de satifacció de l'usuari. Aquesta és la 23a. vegada que es mesura l'ISC de la línea Barcelona-Vallès i la 21a. de la línia Llobregat-Anoia.

Objectius
- Indicador de qualitat del servei. - Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei. - Punts d'actuació.

Classificadors

Descriptor

  • transports públics

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Àrea metropolitana (36 municipis)

Periodicitat

  • anual

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Opinòmetre SL

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74