Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe resultats -825.pdf | 2222 Kb | |
Fitxa tècnica -825.pdf | 395 Kb | |
Guió grup de discussió -825.pdf | 309 Kb |
Organisme promotor
Data alta al Registre
08-07-2016
Resum
Grau de record de la campanya publicitària en diferents mitjans, sota el lema: "Recorda: el motorista és el més vulnerable".
Objectius
Conèixer el grau de record de la campanya publicitària en diferents mitjans, sota el lema: "Recorda: el motorista és el més vulnerable".
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut DYM SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)