Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Percepció i actituds dels consumidors catalans en relació als símbols de certificació de qualitat de servei. Setembre 2003 - REO 279

Document Format Grandària
Informe de resultats_a-279.pdf PDF 1637 Kb
Informe de resultats_b-279.pdf PDF 1047 Kb
Fitxa Tècnica-279.pdf PDF 64 Kb
Qüestionari-279.pdf PDF 285 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme - Direcció General de Consum i Seguretat Industrial

Organisme executor

  • Departament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme - Direcció General de Consum i Seguretat Industrial

Data alta al Registre
01-09-2003

Resum
Símbols de certificació de qualitat de servei

Motivació
Conèixer la percepció que els ciutadans tenen sobre els distintius de qualitat i les actituds que mantenen al respecte

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: suport electrònic

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Instituto Opina SA

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74