Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_Vallès-247.pdf | 7303 Kb | |
Informe de resultats_Anoia-247.pdf | 7079 Kb | |
Qüestionari a-247.pdf | 272 Kb | |
Qüestionari b-247.pdf | 273 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-11-2000
Resum
Conèixer l'índex de satisfacció del client, importància i satisfacció d'una sèrie d'aspectes del servei
Objectius
Conèixer la qualitat del servei des del punt de vista del client, i l'evolució en el temps de l'indicador.
Classificadors
Descriptor
Grup social
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: suport electrònic
Observacions
Pròrroga del contracte signat el 28 d'octubre de 1999 que es va adjudicar per concurs obert (concurs 48/99)
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS ECO Consulting
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)