Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-109.pdf | 1020 Kb | |
Fitxa Tècnica-109.pdf | 53 Kb | |
Qüestionari-109.pdf | 40 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-04-2000
Resum
No hi ha una situació d'alarma social generada per la seguretat dels aliments, malgrat les crisis alimentàries produïdes en els darrers anys (vaques boges, dioxines, listeriorsi,...). Els consumidors llegeixen, segueixen i confien en el contingut de l'etiquetatge alimentari. La majoria d'enquestats no consideren que els productes alimentaris siguin més segurs pel fet de ser anunciats. La publicitat no té influència decisiva a l'hora d'adquirir productes alimentaris Els aliments són més segurs avui que en temps passats.
Objectius
Analitzar la possible alarma social creada per les crisis alimentàries produides en els darrers anys (vaques boges, dioxines, listeriorsi,...). Grau de confiança en el contingut de l'etiquetatge alimentari i de la publicitat d'aliments.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 dossier de 19 pàgines
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)