Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
| Document | Format | Grandària |
|---|---|---|
| informe_de_resultats_1136.pdf | 729 Kb | |
| fitxa_tecnica_1136.pdf | 317 Kb | |
| Qüestionari_1136.pdf | 360 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
08-09-2025
Resum
Percepció, experiència i satisfacció dels usuaris amb el servei d'assistència sanitària telefònica 061. Salut respon
Objectius
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de percepció, experiència i satisfacció de les usuàries del Servei Català de la Salut, concretament de les usuàries del servei d'assistència sanitària telefònica 061- Salut Respon durant el 2024.
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)