Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
| Document | Format | Grandària |
|---|---|---|
| informe_de_resultats_1131.pdf | 551 Kb | |
| fitxa_tecnica_1131.pdf | 313 Kb | |
| guio_entrevistes_1131.pdf | 344 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
08-09-2025
Resum
Identificació dels aspectes més rellevants per a les persones ateses pel servei 061 de manera presencial.
Objectius
Identificar els aspectes més rellevants de les persones que han estat ateses pel servei 061 Salut Respon de manera presencial.Dissenyar una eina de mesura per avaluar la percepció, experiència i satisfacció dels pacients que han rebut atenció presencial del servei 061. Salut Respon.
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)